V mobilní aplikaci Vento se k úhradě účtu můžete dostat několika různými způsoby. Pojďme si společně ukázat, jak na to. 


1. Chcete uhradit účet hned po vytvoření objednávky?


V detailu účtu stačí kliknout na ikonu níže a z nabídky zvolit možnost Úhrada.




2. Alternativně můžete mít na stejném místě přímo zobrazen systémový příkaz Úhrada účtu.

Kliknutím na něj budete okamžitě přesměrováni na výběr způsobu platby.


Tip: na obrazovku můžete také přidat Typ tlačítka Úhrada a zvolit konkrétní typ platby (například Hotově). Po kliknutí na tlačítko budete ihned přesměrováni na úhradu v hotovosti. 




3. Další možností je přejít k úhradě účtu přes hlavní menu aplikace – zvolte Seznam stolů.



Zde zvolíte konkrétní stůl a pak opět vyberte možnost Úhrada:



4. Pro samotnou úhradu účtu pak stačí zvolit požadovaný typ platby:


Info: V mobilní aplikaci se nabízí typy plateb Hotovost, Adyen kartou, HotelTime a dále platby s cílem Vlastní. Ve Ventu najdete seznam plateb v Nastavení - Způsob platby.




5. V dalším okně se nám nabízí následující možnosti:



Zadejte částku: Tuto možnost použijete, pokud host platí vyšší částku v hotovosti.
Zadejte přesnou částku a systém automaticky spočítá a zobrazí částku k vrácení


Nižší částku zadáte v případě dělené platby - více informací ZDE


Zvolte slevu: Zde můžete uplatnit slevu. Dostupné slevy vycházejí z nastavení v systému POS – skupiny číšníků. 



Pokračovat: Tuto volbu zvolte, pokud chcete přejít k dokončení platby. Následně už stačí jen potvrdit platbu. 




Můžete zvolit počet kopií účtenky: