Pojďme se podrobněji podívat na úpravy, které jsme si pro 3v1 připravili. Jak s 3v1 pracovat najdete podrobněji zpracované zde.



1. Úhrada na hotelový účet je nově o krok snazší. Stačí jen zvolit typ účtu:



A pak můžete buď vybrat ze seznamu, nebo zadat číslo pokoje/jméno hosta (není potřeba zadat celý údaj):




2. Podobně funguje přesouvání účtu mezi stoly. Po kliknutí na číslo stolu (tak jak jste dosud zvyklí) se zobrazí seznam stolů. Nově máte možnost číslo stolu napsat a vyhnout se tak zdlouhavému scrollování:







3. Rozšířili jsme platby dostupné na 3v1 o platbu na Vento zaměstnanecký účet. Stačí vybrat typ platby Stálý účet a pak zvolit variantu:





4. Pokud účet na 3v1 pojmenujete, pak se název účtu bude zobrazovat také v levém horním rohu:




5. Jméno přihlášeného číšníka nově zobrazujeme v hlavní nabídce:




6. Při nastavování obrazovek můžete nově velikost tlačítek nastavit tak, jak potřebujete. Pro ještě pohodlnější objednávání:


  



7. 3v1 jsme rozšířili o systémový příkaz Odeslat a uhradit. Stejně jako v klasickém Ventu, stačí tlačítko přidat na obrazovku a kliknutím na něj dojde k odeslání objednávky a k zobrazení typů plateb:




8. S tím souvisí větší přehlednost při přidávání systémových příkazů na obrazovky pro 3v1. V nabídce jsou pouze ty příkazy, které v mobilním číšníkovi lze použít. Ostatní se nabízí pouze pro nastavení klasických obrazovek:




9. Kliknutím na následující ikonku můžete změnit počet osob na otevřeném účtu (informace se následně propíše do Venta):




10. Upravili jsme chování při pojmenovávání účtu. Nově se vždy respektuje nastavení z Venta (POS - terminály):




11. Na stejné místo jsme nově přidali možnost Vždy nabídnout nový účet stolu. Pokud tuto možnost zaškrtnete, pak se vám při každém kliknutí na stůl s otevřeným účtem nabídne možnost ihned vytvořit nový účet:







12. Opravili jsme chování, kdy uživatel bez oprávnění na slevu nemohl volit typ platby HotelTime. Nově tuto možnost bude mít, sleva nebude platbě do HotelTime bránit.