Co je potřeba z Vaší strany?
Napojení Venta na Adyen terminál pro vás připravíme. Vám tak stačí jen vyplnit dotazník, který vám zašle váš obchodní zástupce.
Co pro Vás nastavíme?
Ve Ventu Vám založíme nové typy plateb Adyen terminál a Adyen terminál - manuálně.
Jejich nastavení můžete upravit přes Nastavení > Způsob platby.
Doporučujeme ověřit nastavení nových typů plateb s účetním oddělením z důvodu přenosu do účetního SW.
A jak to funguje? Jednoduše
Samotné odesílání plateb z Vento do Adyen terminálu je jednoduché a probíhá stejným způsobem, na jaký jste zvyklí.
Z každého Vento POS terminálu (kasy) je možné odesílat platby na jeden konkrétní platební terminál Adyen. Toto nastavení pro Vás připravíme podle vyplněného dotazníku. Pokud bude potřeba cokoliv upřesnit nebo doladit, spojíme se s Vámi.
Ve Vento POS aplikaci zvolíte při úhradě účtu typ platby, který pro Vás nastavíme
Následně je částka k úhradě odeslána do Adyen terminálu a můžete zvolit spropitné (nastavíme pro Vás dle dotazníku):
Zvolením spropitného přejdete k samotné platbě. Kartu je možné přiložit, swipnout, případně vložit do terminálu:
Po úspěšné platbě se vytiskne účtenka pro zákazníka (případně i pro obchodníka - opět nastavíme podle Vámi vyplněného dotazníku):
Všechny platby na Adyen terminálu mají ve Ventu uvedený variabilní symbol, který odpovídá hodnotě PSP reference v Adyen portálu (stejně jako je tomu v HotelTime). To Vám umožňuje provádět přesnou kontrolu plateb v režimu 1:1.
Tip při platbě přes Adyen terminál:
Pokud host při platbě zadal Tip, pak se daná hodnota automaticky propíše do seznamu plateb ve Ventu (Reporty a přehledy - seznam úhrad). Zde pak můžete Tipy sledovat odděleně:
Manuální platba kartou
V některých případech může být nutné provést manuální platbu kartou přímo na Adyen terminálu:
Na hlavní obrazovce zvolte možnost Platba
Zadejte částku a potvrďte platbu.
Tato transakce nebude evidována ve Ventu. Pro úhradu účtu doporučujeme zvolit typ platby pro manuální úhrady, který jsme pro Vás nastavili - Adyen terminál manuálně.