Připravte se na HotelTime 4.6.13!

Milí zákazníci,


ve čtvrtek 10. 4. 2025 v obvyklý čas vám uvolníme novou verzi HotelTime 4.6.13.


A co pro vás máme tentokrát nového?


Novinky ve funkci platebních linků

Rozšířili jsme funkci platebních linků o automatické odesílání dokladu na přijatou platbu (DPP) hostům e-mailem - pokud tedy používáte náš concierge modul, tak jakmile dojde k úhradě linku, vytvořené DPP je automaticky odesláno přímo na e-mail hosta. 

Získáváte také možnost, tyto platby refundovat stejným způsobem jako u běžných online plateb.

Navíc DPP nyní figuruje jako vystavené systémovým uživatelem pro online platby, v seznamu platebních linků uvidíte datum a čas úhrady, správně se přepočítávají měny v daňové rekapitulaci a pokud platba neproběhne v den vytvoření linku, DUZP i datum vzniku dokladu se automaticky nastaví na datum skutečné úhrady. Nezapomněli jsme ani na nový stav linku „Nezdařený", díky kterému snadno poznáte neúspěšné platby vašich hostů. 


Představujeme nový Online check-in formulář

Představujeme zcela nový design naší online pre-check-in aplikace v rámci concierge modulu HotelTime. Moderní a intuitivní prostředí zajistí vašim hostům ještě příjemnější uživatelský zážitek a poskytne jim prémiový start jejich pobytu.

Navíc přidáváme možnost rozhodnout, zda je vyplnění formuláře povinné pro všechny hosty v rámci rezervace, a rozšiřujeme ho o nová pole pro sběr údajů (např. typ dokladu). Pokud si přejete změnit nastavení online pre-checkin formuláře a nevyžadujete vyplnění všech hostů, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Více informací o Online check-in naleznete v tomto článku.


Nové pole PROMO KÓD v detailu rezervace

Do detailu rezervace přidáváme nové pole PROMO KÓD, do kterého někteří channel manager partneři umí propisovat kódy, které hosté používají při rezervaci na vašich webových stránkách. Promo kód je možné do rezervace vyplnit i ručně, podobně jako číslo objednávky. Toto nové pole jsme také implementovali do reportu vyhledávání rezervací, nájezdů pokojů, nájezdů hostů a odjezdů pokojů, abychom vám usnadnili běžnou operativu s promo kódem spojenou.


Dvoufaktorové ověření (2FA) pro bezpečnější přihlášení

Zvyšte úroveň zabezpečení svého HotelTime účtu zavedením dvoufázového ověření (2FA)! Nyní si můžete 2FA jednoduše zapnout, abyste posílili ochranu při přihlašování. A pokud máte příslušná oprávnění, můžete dvoufázové ověření dokonce vyžadovat jako povinné pro vybrané uživatele. Více informací najdete v tomto článku.


Technické uzávěrky OOO/OOS nyní přímo ze štaflí pokojů

Nově můžete technické uzávěrky spravovat přímo ze štaflí pokojů – jednoduše a přehledně. Uzávěrku snadno vytvoříte kliknutím levým tlačítkem myši na konkrétní pokoj a výběrem ikony OOO/OOS. Stejně snadno ji můžete i upravit nebo smazat kliknutím pravým tlačítkem myši. 

Pro ještě lepší přehled jsme také doplnili do zobrazení technické uzávěrky nové informace – Cílový stav pokoje a ID uzávěrky.


Možnost přidání textu do patičky dokladů

Rozšiřte sdělení ke svým hostům a partnerům díky nové možnosti definovat vlastní text v patičce vybraných typů dokladů! Tato funkce je k dispozici u všech systémových šablon, přičemž u vícestránkových dokladů se text zobrazí vždy až na poslední stránce. Vše jednoduše nastavíte v sekci Nastavení Provozovny – Ostatní nastavení, kde můžete text doplnit v libovolném z jazyků, které máte v systému povolené pro tisk.  Osvěžte své doklady profesionálním a jednotným vzhledem – přesně podle potřeb vaší provozovny.


Propis čísla objednávky na dokladech

Číslo objednávky, které máte vyplněné v detailu rezervace, se nově automaticky propíše také na dobropis k dokladu rezervace, což vám zajistí ještě větší přehlednost a konzistenci ve vystavených dokumentech.


Sdílené zobrazení údržby v Housekeeping aplikaci napříč uživateli

Zjednodušte práci svému týmu v Housekeeping aplikaci! Nově se zobrazují všechny údržby zadané různými uživateli, takže máte lepší přehled a předcházíte opakovanému hlášení stejných závad. Tím šetříte čas a zvyšujete efektivitu celého provozu.


Přehlednější výběr pokladen díky nové logice řazení

Abychom vám usnadnili práci s pokladnami, změnili jsme způsob jejich řazení v rolovacím menu „Nový pohyb“ a „Převod hotovosti“. Nově se vám nejprve zobrazí aktuální pokladny, následně ty připravené pro příští rok a až poté pokladny historické v sestupném pořadí. Tím získáte rychlejší přístup k nejdůležitějším pokladnám a snadnější orientaci při každodenní práci.


Úpravy v Accountancy VAT output reportu

Díky novým vylepšením v Accountancy VAT output reportu bude práce s doklady ještě efektivnější! Už při otevření seznamu se filtry „Vystaveno od–do“ automaticky nastaví na poslední měsíc, takže okamžitě vidíte nejaktuálnější data. Doklady se načítají až po kliknutí na „Zobrazit faktury“, což zrychluje práci a zvyšuje přehlednost. Pro lepší orientaci jsme navíc prohodili sloupce „Číslo osobního dokladu“ a „Registrace“, takže nyní najdete „Registraci“ a „TAX ID“ bok po boku, a rychleji tak dohledáte informace z profilu firem.


Kontakt na podporu nyní přehledněji a na očích

Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá – proto jsme nově zpřehlednili zobrazení kontaktu na naši zákaznickou podporu. Telefonní číslo nyní najdete přímo v pravém horním rohu obrazovky pod ikonou telefonu.


Report Přehled technických uzávěrek a export do Excelu

Report technických uzávěrek si již pohodlně vyexportujete také do excelu - opravili jsme chování systému, při kterém v některých případech export padl na uvítací stránku. 


Oprava chování umožňující nepovolenou změnu služby v DPP

Upravili chování systému při vytváření dokladu na přijatou platbu, které dříve umožnilo uživateli bez aktivního oprávnění "Vložení DPP (proklikem z účtu) - změna služby" službu v DPP změnit.


Oprava v reportu stravování dle rezervací a pokojů

Opravili jsme chování, kdy report stravování dle rezervací a pokojů padal ve specifických případech na domovskou stránku. 


Generování Vento QR autorizačního kódu opět dostupné

Opraveno chování, kdy při přestěhování rezervace nebylo možné vygenerovat Vento QR autorizační kód pro hosty, kteří se jím poté autorizují pro objednávky ve VQR.


Věříme, že vám tyto novinky usnadní každodenní práci a zpříjemní hostům pobyt ve vašem hotelu. Jak se vám líbí nové funkce? Dejte nám vědět, rádi slyšíme vaši zpětnou vazbu!


Novou verzi nasazujeme večer mezi 20:00 a 23:00 – v tomto čase může dojít ke krátkodobé nedostupnosti a následné menší nestabilitě systému, kdy pro vás vše ladíme k dokonalosti.


Přejeme příjemné užívání systému,

Tým HotelTime Solutions

Login or Signup to post a comment