Nová verze HotelTime již zítra! Zjistěte, co jsme pro vás připravili tentokrát

Milí zákazníci,

 

Ve čtvrtek 18.12.2025 pro vás spouštíme novou verzi HotelTime 4.6.19. A opět přináší pár vychytávek, které vám zjednoduší  život, nebo minimálně vaši směnu. Mrkněte na to, za minutu víte, co se  změnilo a kde si ušetřit pár kliků.

 

Co pro vás máme nového?


Vylepšený Housekeeping report

Housekeeping report jsme vyšperkovali tak, aby přesně odpovídal vašim potřebám. Nově si každý uživatel může nastavit, jaké sloupce a filtry chce v reportu zobrazovat – a co nechce, to tam jednoduše nebude.

Ať už potřebujete rychlý přehled nebo detailní pohled na úklid pokojů, systém si vše zapamatuje. Nastavení se ukládá na úrovni konkrétního uživatele, takže si každý člen týmu může přizpůsobit report sobě na míru.

Navíc jsme přidali nový sloupec "Provozní skupina pokojů“, který vám pomůže s ještě lepší organizací a exportem dat – i v Excelu.

Efektivnější plánování. Méně zmatků. Víc přehledu.

 

Externí platby nově i v drobném prodeji

Máte hosta, který chce uplatnit poukaz mimo rezervaci? Není problém!

Rozšiřujeme možnosti externích plateb i do drobného prodeje, takže recepce může pohodlně přijmout například voucher nebo jinou externí formu úhrady i mimo klasickou rezervaci.

Proč je to super?

Nemusíte nic obcházet, stačí využít možnost Externí platba přímo v sekci drobného prodeje – stejně jednoduše jako ve vyúčtování rezervace.

Tato novinka je malý krok v systému, ale velký posun v každodenní práci recepce. Efektivněji, přehledněji a bez kompromisů vůči hostovi.

 

Přehlednější tisk dokladu!

Chcete mít jasno, kdo si co objednal? Vylepšili jsme tisk dokladu!

V detailu dokladu nyní najdete novou možnost "Tisk bydlícího u položek“ – díky ní můžete snadno zobrazit (případně skrýt) jméno bydlícího u jednotlivých účtovaných položek. Ať už jde o objednávku na pokoji nebo ve wellness, teď budete mít černé na bílém, kdo za čím stojí.

Výchozí nastavení (tisknout/netisknout) můžete zvolit v Nastavení systému "Tisk prvního bydlícího u položek", případně vám rádi poradíme. 

 

Přehlednější práce s doklady

Aby byla práce s doklady jednodušší a jasnější, upravili jsme nastavení oprávnění "Úprava exportovaných dokladů". Uživatelé, kteří nemají aktivní oprávnění k úpravě exportovaných dokladů, mohou nově tyto doklady alespoň označit jako zpracované.

Věříme, že změna pomůže koordinovat práci v týmu a udržet pořádek v účetních podkladech.

 

Automatická změna stravy při změně ratecode

Nově máte možnost při změně ratecode u rezervace automaticky aktualizovat také typ stravy na výchozí hodnotu nastavenou pro cílový ratecode.

Stačí v  Nastavení systému- sekce Rezervace aktivovat volbu

"Při editaci ratecode změnit stravu na výchozí.“

Tato funkce zajistí, že při změně ratecode u rezervace se strava automaticky přenastaví podle výchozí konfigurace nově zvoleného ratecode.

 

Změna označení platebních karet z HotelBeds

U channel managerů, kde je HotelTime napojen prostřednictvím API partnera (např. D-Edge, SiteMinder), budou nově platební karty s držitelem "HotelBeds Virtual Card“ automaticky označeny jako virtuální.

Tato změna umožní rozšíření možností automatického zpracování plateb, což přináší vyšší úroveň automatizace a pohodlí.

 

Vylepšení poplatků na typ pokoje

Funkce poplatek na typ pokoje nově umožňuje nastavit výši poplatku jako % z ceny ubytování (stejně jako u klasických poplatků). A co je důležité, vždy se počítá z ceny bez DPH.


Export reportu Nájezdy hostů za období do Excelu

Odstranili jsme zmatečné znaky a kusy kódu, které se zobrazovaly při exportu reportu do Excelu. Odebrali jsme z exportu sloupec "Externí poznámka", který stejně externí poznámku díky svému formátu nikdy do Excelu nepropisoval. Formát datumů (tečky vs. lomítka) si můžete upravit přímo v Excelu podle svých preferencí.

Výsledkem je export, který dává smysl a je připravený k dalšímu zpracování.

 

Externí platba funguje jako po másle i u dokladů

Dříve nešlo v dokladech použít externí platbu, jelikož chyběla možnost vybrat zprostředkovatele. To už je minulostí. Nově se chování sjednotilo s tím, jak to znáte z vyúčtování rezervace.


Chcete nám k novinkám něco dodat? Něco vám chybí, nebo vám naopak udělalo radost? Dejte nám vědět – vaše zpětná vazba má přímý vliv na to, kam HotelTime posouváme. Děláme ho pro vás. A taky s vámi.

 

Nasazení nové verze proběhne ve čtvrtek 18.12.2025 večer mezi 20:00–23:00 (CET). Během této doby může dojít ke krátké nedostupnosti systému, ale věříme, že vám to nové funkce bohatě vynahradí.

 

Přejeme pohodové používání systému!

 

Tým HotelTime Solutions

Login or Signup to post a comment