Nová verze Libera již zítra! Zjistěte, co jsme pro vás připravili tentokrát

Milí zákazníci,

 

Ve čtvrtek 16.10.2025 pro vás spouštíme novou verzi Libero 3.1.1. A opět přináší pár vychytávek, které vám zjednoduší  život, nebo minimálně vaši směnu. Mrkněte na to, za minutu víte, co se změnilo a kde si ušetřit pár kliků.


Co pro vás máme nového?


Novinky v Concierge

Plánujete upravit kampaň, jazykovou variantu e-mailu nebo prostě jen ladíte komunikaci podle sezóny? Nově můžete v Concierge vytvářet více šablon podle typu kampaně a jazyka – připravíte si tak dopředu přesně to, co potřebujete.


Jak to funguje:

  • Pro každou kombinaci typ kampaně – jazyk si můžete připravit více šablon, ale aktivní může být vždy jen jedna.
  • Při aktivaci nové šablony se ta původní automaticky deaktivuje.
  • Šablony můžete kopírovat, upravovat i mazat (aktivní nejprve deaktivujte).
  • Přidali jsme možnost odeslat testovací e-mail, abyste si ověřili, co přesně dorazí hostovi, aniž byste si museli složitě měnit a vracet šablony již běžících kampaní.
  • Testovací e-maily se posílají na adresy nastavené přímo v Concierge. Díky možnosti vložení více adres si tak najednou můžete otestovat, jak se vaše e-maily zobrazí na Gmailu, Outlooku či třeba v e-mailovém klientovi na mobilu.
  • V editaci šablony nově najdete tlačítko zpět, které vás vrátí na předchozí obrazovku.

 

Po přechodu na verzi 3.1.1 se budou všechny šablony zobrazovat jako aktivní. Jde pouze o vizuální změnu – vaše ostatní nastavení zůstává beze změny.

 

Naplánujte si komunikaci podle svých potřeb – rychle a přehledně. Vaše kampaně budou vždy aktuální, jazykově správně a připravené dopředu.

Více informací naleznete v našem článku na portále zákaznické podpory ZDE.


Zákazník nakoupí, concierge modul automaticky nastaví vhodný jazyk

Když si zákazník zakoupí voucher nebo vytvoří rezervaci přes OBE/OVE, systém si nyní automaticky zapamatuje jazyk, který použil v online formuláři a uloží jej do profilu v adresáři.

Díky tomu od nás hned v případě aktivního Concierge dostává další e-maily – jako třeba připomínku rezervace – ve „svém“ jazyce, a ne v  tom výchozím.

Méně ruční práce, více automatizace a čas na osobní přístup pro provozovny, které mají nejen domácí, ale i zahraniční zákazníky.


Připravujeme SMS Concierge modul

Proto se už nyní v některých částech systému mohou objevovat nové možnosti nastavení apod., které s touto novinkou souvisejí. Funkci pro vás právě ladíme a brzy vám přineseme víc informací. Máte se na co těšit!


Denní provozní report už se nesesype ani ze slevy

Denní provozní report přesměroval uživatele na domovskou stránku, když narazil na rezervaci založenou se 100% slevou. Prostě tolik dobré vůle nezvládl zpracovat. Teď už je zpátky v kondici a zvládne zobrazit i dny, kdy se rozdávalo zadarmo. 


Výpočty úhrad za Drobný prodej se již nemnoží

V Denním provozním reportu jsme zkrotili jednu zapeklitost – v některých případech se částky z  Drobného prodeje násobily podle počtu prodaných položek.

Například když jste prodali 2 položky za celkem 135 Kč, v reportu se to tvářilo jako 270 Kč. Teď už se částky počítají přesně tak, jak mají – jednou a správně.


Systém už nepočítá s tím, že vaši lidé jedou na solární pohon nonstop

Občas si systém trochu idealizoval realitu a naplánoval rezervaci na pracovníka, který měl ten den volno – jako by odpočinek nebyl potřeba.  Teď už ale všechno funguje, jak má, a neaktivní pracovníci si mohou opravdu v klidu užít své volno. 


Už žádné zmatky při přihlášení do OBE/OVE

Někteří registrovaní zákazníci se nemohli přihlásit do OBE nebo OVE, přestože zadávali správné údaje. Příčinou byly staré, historicky smazané profily se stejným přihlašovacím jménem, které systém zbytečně zohledňoval. Teď už ale systém ví, že co je staré, to má zůstat v archivu – neaktivní záznamy ignoruje a přihlášení tak funguje tak, jak má.


Vyhledávání rezervací s úhradou dárkových certifikátem/voucherem

Nefungovalo vám vyhledávání plateb podle způsobu úhrady „Dárkový certifikát“ tak, jak jste čekali? Máme řešení: Nově systém umí dohledat vazbu na certifikát i v případech, kdy byla úhrada provedena právě jím. V případě, že byla rezervace vyúčtována do více účtů, zobrazí se po vyhledání více výsledků.


Změny v nastavení u typů plateb

Upravili jsme některé možnosti nastavení u systémových platebních typů, aby bylo vše přehlednější a lépe odpovídalo reálnému použití:

  • Měna, předdefinovaná částka, fixní částka a kurz jsou nyní skryté, protože se u systémových typů běžně neupravují.
  • Typ Karta nově zobrazuje nastavení požadovaného terminálu.
  • Typ Kredit obsahuje viditelné nastavení EET pro čerpání kreditu.


Zároveň jsme přidali nové volby:

  • zaokrouhlování,
  • kombinaci se slevami,
  • možnost vystavení daňového dokladu,
  • odeslání na registrační pokladnu.


Vše potřebné si tak nastavíte přímo a přehledně.


Rezervace přes OBE opět bez omezení

U některých služeb nebylo možné vytvořit online rezervaci, pokud jejich délka přesně odpovídala otevírací době provozovny. Toto omezení jsme odstranili a rezervace nyní fungují hladce i v těchto případech.



Chcete nám k novinkám něco dodat? Něco vám chybí, nebo vám naopak udělalo radost? Dejte nám vědět – vaše zpětná vazba má přímý vliv na to, kam Libero posouváme. Děláme ho pro vás. A taky s vámi.


Nasazení nové verze proběhne ve čtvrtek 16.10.2025 mezi 10:00 a 13:00 hod (CEST). Během této doby může dojít ke krátké nedostupnosti systému, ale věříme, že vám to nové funkce bohatě vynahradí.


Přejeme pohodové používání systému!

Tým HotelTime Solutions

Login or Signup to post a comment